
Lakiranje
automobila
Da bismo postigli rezultate da vozilo izgleda kao novo, lakiranje auta mora biti obavljeno stručno, precizno i posvećeno detaljima. Osim što podiže estetsku i financijsku vrijednost automobila, lakiranje auta pruža dodatnu zaštitu od korozije i vanjskih utjecaja. Time se produljuje vijek trajanja vozila. Lakiranje elemenata automobila primjenjujemo kada su dijelovi vozila oštećeni, no nema potrebe za zamjenom elemenata. Zato se sve više klijenata odlučuje na ovu uslugu.
Cijena lakiranja automobila u AutoZubak PRO centrima varira ovisno o veličini oštećenja i procijenjenom vremenu potrebnom za popravak. Naš pristup individualiziran je za svako vozilo, uzimajući u obzir specifičnosti boje i materijala. Koristimo napredne tehnike kako bismo osigurali postojanost i sjaj laka, a sve to uz minimalno vrijeme čekanja. Naši stručnjaci educirani su za rad s najnovijim tehnologijama u lakiranju koje im pomažu da naprave vrhunski posao. Ukoliko tražite uslugu lakiranja automobila, oslonite se na AutoZubak PRO centre za profesionalnu uslugu i besprijekoran rezultat.
Postupak lakiranja automobila
Lakiranje

Pregled oštećenja
Detaljno pregledavamo oštećeni dio te utvrđujemo vrstu i opseg oštećenja. Oštećenje može uključivati udarce, ogrebotine ili deformacije.

Limarski popravak
Popravak uključuje ravnanje kako bi se elementu vratio originalni oblik.

Priprema za bojanje
Nakon popravka, površinu pripremamo za lakiranje. Ovaj korak uključuje brušenje, čišćenje i uklanjanje svih nečistoća sa površine

Nanošenje boje
Nakon procesa sušenja boje u termokomori i skidanja zaštite sa ostalih elemenata, vaše vozilo je spremno za završnu kontrolu i isporuku.

Isporuka vozila
Nakon procesa sušenja boje u komori i skidanja zaštite sa ostalih elemenata, vozilo je spremno za završnu kontrolu i isporuku.
FAQ (često postavljena pitanja)
Kakvi su postupci za pripremu automobila prije lakiranja? Jesu li potrebne neke posebne pripreme?
Nisu potrebne posebne pripreme no poželjno je da automobil bude čist i opran prije dolaska na zakazani termin.
Da li popravljate hrđu?
Ne – nismo u mogućnosti garantirati da se neće pojaviti na istome mjestu unatoč svim novim materijalima i tehnologiji.
Kako se određuje točna nijansa boje kako bi se poklopila s postojećom?
Svaka boja ima svoj kod po kojemu se dobiva tvornički recept, te se nakon izrade kontrolnog panela tj. kartice boje po dobivenoj specifikaciji uspoređuju nijansa vozila i kartice putem specijalnog uređaja - kolorimetra.
Koliko vremena obično traje proces lakiranja i koliko će mi automobil biti nedostupan?
Zavisno od vrste oštećenja i broja elemenata koji se lakiraju očekivano vremensko trajanje lakiranja je između jednog do maksimalno 5 radnih dana.
Kolika je cijena lakiranja automobila?
Okviran trošak lakiranja elemenata možete dobiti dobiti putem naše web stranice, a cijene se kreću od 290€ (s PDV-om) za potpuno lakiranje elementa na automobilu.
Jesu li osigurane usluge jamstva ili garancije na obavljeni posao lakiranja?
Da – na svaki zahvat odrađen u AutoZubak Pro poslovnicama ostvarujete doživotno jamstvo uz predočenje validnog računa.
Kako se održava i čisti lakirani dio automobila nakon završetka posla?
Pričekati dan do dva nakon lakiranja te se nakon toga automobil može prati na ručnoj ili automatskoj praoni – no za najbolje održavanje cjelokupnog vozila bez crtica ogrebotina ili tragova grebanja laka preporučamo ručno pranje metodom dvije kante i dobrim mikrofiber krpama/rukavicama.
Postoji li mogućnost odabira različitih finiša, poput mat, sjajnog ili polusjajnog?
Ne – finish treba odgovarati tvorničkim specifikacijama.
Što se događa ako nisam zadovoljan rezultatom lakiranja automobila?
Na svaki naš posao odrađen u poslovnicama AZ Pro ostvarujete doživotno jamstvo uz predočenje validnog računa – ako je prigovor na odrađen posao validan, pristupa se ponovnoj obradi i lakiranju.
Trebam li dovesti automobil na vašu lokaciju ili možete obaviti lakiranje automobila na terenu?
Ne vršimo terenska lakiranja – automobil trebate ostaviti na našim lokacijama kako bi mogli garantirati za kvalitetu posla.