Popravak lakog oštećenja unutar 2h prilikom otvaranja AZ Edu i Pro centra
Povodom otvorenja AutoZubak Edu i Pro centra željeli smo pokazati na primjeru uživo efikasnost nove opreme kao i znanje naših djelatnika. Nakon dolaska svih uzvanika odabran je Audi A3 specifične boje sa ogrebotinom na prednjem braniku, kako bi kroz iduća dva sata prošao transformaciju i zasjao spreman za predstavljanje te danje korištenje!
Pogledajte video:
Zaprimanje i trijaža u novom prostoru za brze limarske popravke
Nakon vizualnog pregleda servisni savjetnik/procjenitelj zaključuje da se oštećenje može popraviti metodom SPOT REPAIR da ulazi u malu štetu.
Pranje i čišćenje vozila
Vozilo se temeljito pere prolaskom kroz novu robotiziranu autopraonicu, suši i ručno pregledava kako za popravak nebi bilo nikakvih kontaminacija na laku i vozilu prije ulaska u prostor za popravak.
Premještanje vozila u prostor za brzi popravak
State of the art USI komora opremljena inverterima topline, infracrvenim i UV pekačima te svim najmodernijim sustavima za pripremu, popravak, lakiranje, sušenje i ostale radne akcije na vozilima.
Snimanje/određivanje boje
U servisnoj knjižici i na b stupu vozila smo pronašli kod boje – AULY8U – te smo ga proslijedili kolegama radi pripreme kontrolnog panela.
Izrada kontrolnog panela – kartice boje
Kontrolni panel se koristi kako bi se provjerila točnost miješane boje (nijansa, toplina, zrnatost…) naspram boje na vozilu, te kako bi se po potrebi izvršile preinake na recepturi kako bi vozilo nakon lakiranja izgledalo identično ili bolje nego kad je izašlo iz tvornice. Nakon očitanja ili određivanja boje i njenog miješanja, potrebno je pripremiti i polakirati kontrolni panel – cjelokupni proces, kao i zašto koristimo renomirane proizvođače poput Sikkensa.
Isprobavanje kontrolnog panela – točnosti boje
Nakon što je kartica boje polakirana i posušena, potrebno ju je pod pravim uvjetima usporediti sa bojom na vozilu. Kako odabrano vozilo radi 4 različitih vrsta boje s listićima pod jednim kutom izgleda tamno sivo, pod drugim skoro crno, a pod suncem svjetlucavo smeđe – bitno je kontrolni panel prisloniti i očitati pod kontroliranim uvjetima rasvjete u komori, te izlaskom na danje svjetlo bez sijena. Također posjedujemo specijalnu rasvjetu koja simulira toplinu sunčevog svjetla ili hladnoću rasvjete unutar komore te u manje idealnim uvjetima možemo odrediti točnost boje na kontrolnom panelu.
Priprema vozila za brzi popravak
Kako je boja na kontrolnom panelu identična boji na vozilu pristupa se procesu pripreme i zaštite vozila za popravak. Vozilo se oblači u Mirka foliju, koja se fiksira 3M trakama, koje također služe za zaštitu manjih područja poput otvora sa maglenkom.
Priprema površine
Prvo se oštećena površina detaljno čisti i priprema za daljnju obradu.
Obrada oštećenja
Oštećena površina se brusi kako bi se pripremila za nanošenje i obradu zapunjivača. Samo oštećenje se grubo brusi sa gradacijom P320 te zaglađuje sa P500, što je ujedno i priprema za nanošenje UV zapunjivača(fillera) u spreju. Nakon procesa sušenja filera, zapunjeno područje se dodatno obrađuje P500 brusnim papriom, dok se ostatak površine priprema za lakiranje finim brušenjem sa P1200 gradacijom.
Lakiranje
Nakon što je površina pripremljena, nanosi se bazna boja pripremljena u skladu sa procesom korištenim za izradu kontrolnog panela, koristeći Sikkens komponente. Boja se nanosi samo na oštećeno područje, što je razlog zašto se naziva “spot repair”. Nakon sušenja bazne boje, nanosi se finalna AeroDRY lak komponenta, u dva navrata tj. dvije ruke.
Završna obrada
Nakon nanošenja boje i laka, površina se obrađuje kako bi se postigao glatki i sjajni završni izgled. Skida se zaštitna folija te se oštećeni element polira 3M pastama i MIRKA mašinama
Završna provjera
Kako je vozilo u startu bilo dobro očišćeno i zaštićeno, po završetku procesa potrebno je prebrisati i ispuhati samo obrađivano područje. Slijedi još jedan vizualni pregled cjelokupnog vozila, te se isto vraća u prostor za isporuku spreman za preuzimanje!